Verzend- en retourbeleid

Verzendbeleid

Alle bestellingen worden binnen 2-5 werkdagen verzonden. Jouw bestelling wordt als brievenbuspakje met Track & Trace verzonden met PostNL.

Verzendkosten

Sale producten zijn uitgesloten van gratis verzending.

Nederland

Voor alle bestellingen vanaf €25,- in Nederland worden géén verzendkosten berekend. Voor bestellingen onder de €25,- zijn de verzendkosten €3,95.

België

Voor bestellingen vanaf €50,- naar België leveren we gratis. Onder de €50,- zijn de verzendkosten naar België €8,- met Track & Trace.

Levertijd (indicatie)

  • Nederland: 1 tot 2 werkdagen na verzending.
  • België: 2 tot 4 werkdagen na verzending.

(De daadwerkelijke levertijd is afhankelijk van drukte bij de vervoerder, er kan vertraging zijn)

Afhalen

In plaats van verzending, is het mogelijk te kiezen om jouw bestelling gratis af te halen in Reuver (Limburg, Nederland). Afhalen is uitsluitend mogelijk op afspraak.

Verpakking

Jouw bestelling wordt met zorg en aandacht verpakt in een leuk cadeauzakje. Mocht je meerdere cadeautjes hebben besteld en wil je dat deze apart worden verpakt, geef dit dan aan tijdens je bestelling zodat daar rekening mee gehouden kan worden.

 

Retourbeleid 

Oorbellen kunnen om hygiënische aspecten helaas geretourneerd worden. Als je om een bepaalde reden onverhoopt niet tevreden bent over jouw bestelling, dan ontvang ik daarover graag een berichtje van je. 

Als gewaardeerde klant van onze webshop begrijp ik dat er soms een noodzaak kan zijn om een ​​product te retourneren. Om dit proces zo eenvoudig en probleemloos mogelijk te laten verlopen is het volgende beleid opgesteld. 

Retourzendingen worden 14 dagen geaccepteerd

We accepteren retourzendingen binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Dit betekent dat je voldoende tijd hebt om het product in detail te bekijken en te beoordelen of het aan je verwachtingen voldoet.

Houd er rekening mee dat de producten die je wilt retourneren in dezelfde staat moeten verkeren als waarin ze zijn ontvangen. Eventuele beschadigingen of gebruikssporen kunnen leiden tot een verminderde terugbetaling of afwijzing van de retourzending.

Vanwege hygiënische aspecten, kunnen wij oorbellen en gedragen sieraden niet retour nemen.

Klant zorgt voor retourzending

Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het regelen en betalen van de retourzending. Het is aan te raden een ​​traceerbare verzendmethode te gebruiken, zodat je de retourzending kunt volgen en ervoor kunt zorgen dat deze veilig bij mij aankomt.

Zorg ervoor dat je het product zo goed mogelijk verpakt in de originele verpakking of een vergelijkbare beschermende doos of luchtenvelop om eventuele schade tijdens het transport te voorkomen.

Terugbetaling

Je krijgt het volledige bedrag van je aankoop terugbetaald, exclusief eventuele verzendkosten die in rekening zijn gebracht bij de oorspronkelijke bestelling.

Ik streef ernaar om je terugbetaling zo snel mogelijk te verwerken nadat het geretourneerde product is ontvangen en gecontroleerd. Houd er echter rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat het geld op je bankrekening is bijgeschreven, afhankelijk van de verwerkingstijd van je bank.

Geen artikelen in de sale

Helaas kunnen sale/uitverkoop artikelen niet geretourneerd worden. 

Lees de productinformatie zorgvuldig voordat je een aankoop doet tijdens de sale/uitverkoop, om er zeker van te zijn dat het product aan je verwachtingen voldoet. 

 

Bedankt voor het lezen van ons verzend- en retourbeleid! Ik hoop dat dit duidelijkheid geeft over hoe ik omga met het verzenden van jouw bestellingen. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op!